Gwarancja i zwrot

Gwarancja i serwis

Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Zakupione u nas smartfony, oczyszczacze powietrza i odkurzacze możecie państwo bezpłatnie przekazać do naprawy gwarancyjnej w Cyfrowym Centrum Serwisowym: https://www.ccsonline.pl/ w formie door-to-door.

W przypadku zauważenia wady pozostałych urządzeń, prosimy o wiadomość na [email protected] opisując problem oraz podając numer zamówienia/dokumentu sprzedaży. 

Platforma ODR i polubowne rozwiązywanie sporów:

Chcąc skorzystać z możliwości polubownego i pozasądowego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów w naszym sklepie internetowym, Klient ma prawo złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Zwrot produktów

 

Prawo do odstąpienia od umowy

Klient ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie produktu lub ostatniej z zamówionych rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie produktu lub ostatniej z zamówionych rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi nas poinformować (Viamind Sp. z o.o.., ul. Taborowa, 20, 02-699 Warszawa, [email protected], Telefon: 792 024 001) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Wyłączenie prawa odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość w przypadku zakupu słuchawek dokanałowych (dousznych) lub szczoteczki do zębów.

Zgodnie z Ustawą z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. poz. 827) art. 38. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: pkt 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. W związku z powyższym, zwrotowi nie podlegają słuchawki dokanałowe (douszne), które zostały otwarte przez Klienta po dostarczeniu.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Klient zobowiązany jest niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował nas o odstąpieniu od umowy i dostarczyć zakupiony towar na adres: Viamind Sp. z o.o. ul. Taborowa 20, 02-699 Warszawa, lub Eurotel S.A. ul. Kartuska 391, 80-125 Gdańsk.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Koszty

Klient ponosi jedynie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (czyli odesłania towaru, dostarczenia do nas).

Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:

  • Umowy, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
  • Umowy, w których przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Zgłoszenie zwrotu / odstąpienie od umowy

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować nas (tj. Viamind Sp. z o.o., ul. Taborowa, 20, 02-699 Warszawa, [email protected], Telefon: 792 024 001) o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia np. poprzez:

  • wypełnienie zgłoszenia zwrotu towaru on-line.
  • wysłanie wiadomości email z treścią oświadczenia na adres [email protected] (konieczne jest podanie nr zamówienia, daty odbioru przesyłki, nazwa/rodzaj zwracanego towaru).
  • przesłanie oświadczenia na papierze, w paczce, razem ze zwracanym towarem.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego Klientowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Zgłoszenie zwrotu towaru online Formularz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy (wersja do druku)

Adres wysyłki dla zwrotów:

Eurotel S.A., ul. Kartuska 391, 80-125 Gdańsk

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: [email protected] lub telefonicznie: 792 024 001. Udzielimy wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić zwrot.

Zwrot zużytego sprzetu

Zapoznaj się z informacją o możliwości zwrotu zużytego sprzętu.